MOJE LÉKÁRNIČKA s.r.o. +‭420 608 975 852‬ Magazín
0 Kč 0 ks Košík je prázdný

Cenu zboží a případné náklady spojené s dodáním zboží dle kupní smlouvy může kupující uhradit prodávajícímu následujícími způsoby:

- v hotovosti na dobírku při dodání zboží;

- bezhotovostně převodem na účet prodávajícího č.: 76764250/5500, vedený u společnosti Raiffesien Bank (dále jen „účet prodávajícího“);

- bezhotovostně prostřednictvím platebního systému GoPay

Společně s kupní cenou je kupující povinen zaplatit prodávajícímu také náklady spojené s balením a dodáním zboží ve smluvené výši. Není-li uvedeno výslovně jinak, rozumí se kupní cenou i náklady spojené s dodáním zboží.

 

Dodání zboží službou GLS

Převodem     od 85  Kč           (platba určena pro stálé zákazníky, platby na zálohovou fakturu, státní instituce, velkoodběratele)

GoPay            od 85  Kč           (platba určena pro koncové zákazníky, kteří nechtějí platit za dobírku)

Dobírka         od 100  Kč            (platba určena pro koncové zákazníky i velkoodběratele)

V případě platby v hotovosti či v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě platby převodem je kupní cena splatná do 14-ti dnů od uzavření kupní smlouvy. Platba přes bránu GoPay je splatná v okamžiku připsání částky na účet.

V případě bezhotovostní platby je kupující povinen uhrazovat kupní cenu zboží společně s uvedením variabilního symbolu platby. V případě bezhotovostní platby je závazek kupujícího uhradit kupní cenu splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet prodávajícího.

 

Dodání zboží, kontrola zásilky

Předpokládaný termín dodání zboží je uveden u každého produktu a standartně jsou to 2 pracovní dny. Tato doba se může v exponovaných měsících navýšit dle podmínek přepravce. Pokud zboží skladem není, je uveden termín předpokládaného naskladnění.

Pokud je uzavřena kupní smlouva a zboží expedováno, je kupující povinen zboží převzít a zaplatit. 

Při přebírání zásilky doporučujeme zboží ihned překontrolovat jak zvenku tak uvnitř a případné nesrovnalosti (poškozený obal, zničené zboží bez zjevného poškození obalu) nahlásit řidiči a neprodleně také nám. V případě zjevného poškození zásilky můžete odmítnout převzetí. V případě, že kupující tyto podmínky nesplní, nemusí mu být případná reklamace uznána.

Pokud kupující zásilku bez odůvodnění nepřevezme, bude mu účtován poplatek za dopravu a případně další poplatky spojené s porušením povinnosti při uzavření kupní smlouvy. 

Magazín

Kadeřnictví a holičství od 3.5.2021 Kadeřnictví a holičství od 3.5.2021 29. 04. 2021 , Vendula Smutková
Lékárnička na dovolenou s dětmi
Lékárnička na dovolenou s dětmi Dovolenou s dětmi, především těmi nejmenšími, provází řada specifik. Včas je třeba promyslet nejen termín a vhodnou destinaci, ale také obsah lékárničky.… Přidáno 09. 04. 2021 , Vendula Smutková
Průvodce samotestováním ve firmách
Průvodce samotestováním ve firmách AKTUALIZOVÁNO 16. 3. 2021 - Zveřejňujeme průvodce samotestováním na covid-19 ve firmách. Tedy postup, jak od 1. března 2021 samotestovat antigenními testy s… Přidáno 17. 03. 2021 , Vendula Smutková
Všechny články