Nikdo není dokonalý i u nás se může stát, že zboží není zasláno podle objednávky, nevyhovuje požadavkům, má v sobě vadu kvůli které zboží nemůžete používat. Rozhodněte se, co se týká Vás a podle toho zašlete potřebné informace:
- reklamace zboží Pokud jste obdržel/a jiné zboží, nekompletní objednávku nebo produkt přestal fungovat, moc se omlouváme. Zásilku necháme vyzvednout službou GLS, stačí zboží zabalit. Pro urychlení, prosím, vyplňte požadované údaje níže.
- vrácení zboží do 14-ti dnů od zakoupení Pokud chcete zboží vrátit, zašlete zboží nepoškozené a nepoužité (položte si otázku, zda bude možné zboží nadále nabízet jako nové). V případě přijetí vráceného zboží zpět a kladného vyřízení žádosti o jeho vrácení, bude kupujícímu vrácena částka za zboží a to bankovním převodem (většinou 5-7 dnů). Pro urychlení prosím vyplňte požadované údaje níže.
POZOR: Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata.
Možnost vrácení zboží se nevztahuje na produkty, které jsou sterilní, jednorázové, hygienické (zdravotnické pomůcky, roušky, kapesníčky, vložky..) a poškozením obalu je nelze znovu prodat.
5.3. V případě odstoupení od kupní smlouvy dle čl. 5.2 obchodních podmínek se kupní smlouva od počátku ruší. Zboží musí být kupujícím prodávajícímu vráceno do čtrnácti (14) dnů od doručení odstoupení od kupní smlouvy prodávajícímu. Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, nese kupující náklady spojené s navrácením zboží prodávajícímu, a to i v tom případě, kdy zboží nemůže být vráceno pro svou povahu obvyklou poštovní cestou.
Jak uplatnit reklamaci zboží a jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží:
V případě reklamace/vrácení zboží, vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době 24 měsíců od zakoupení (není-li u zboží uvedeno jinak) nebo zakoupené zboží vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Textový formulář je třeba vyplnit a zaslat na e-mailovou adresu info@moje-lekarnicka.cz, případně jej vytisknout a vložit do zásilky s vráceným zbožím. Důvod reklamace popište, prosím, co nejpřesněji.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
Na jakou adresu reklamované/vrácené zboží zaslat:
Vendula Smutková, Pitrovecká 101, 735 42 Těrlicko
V případě reklamace / vrácení zásilku řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zboží by mělo být kompletní, čisté a s doklady pro řádnou reklamaci.
Za jakých podmínek není možné reklamaci uplatnit:
Reklamační formulář - informace, které potřebujeme vědět:
Číslo faktury/objednávky:
Popis závady:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele: (pokud se odlišuje od původní adresy z objednávky)
Email:
Telefon:
Číslo účtu:
Jakým způsobem Vás budeme informovat ohledně vyřízení reklamace:
O zahájení reklamace Vás vyrozumíme – zašleme potvrzení o přijetí reklamace nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Od této chvíle běží 30-ti denní lhůta pro vyřízení reklamace. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Pokud reklamaci uznáme, bude zboží vyměněno za nové. Pokud zboží není skladem nebo už není v nabídce, nabídneme podobnou variantu nebo vrátíme peníze.