Nikdo není dokonalý i u nás se může stát, že zboží není zasláno podle objednávky, nevyhovuje požadavkům, má v sobě vadu kvůli které zboží nemůžete používat. Rozhodněte se, co se týká Vás a podle toho zašlete potřebné informace:
- reklamace zboží Pokud jste obdržel/a jiné zboží, než bylo objednáno nebo přestalo fungovat, moc se omlouváme. Zásilku necháme vyzvednout službou PPL, stačí zboží zabalit. Pro urychlení, prosím, vyplňte požadované údaje níže.
- vrácení zboží do 14-ti dnů od zakoupení Pokud chcete zboží vrátit, zašlete zboží nepoškozené a nepoužité (položte si otázku, zda bude možné zboží nadále nabízet jako nové). V případě přijetí vráceného zboží zpět a kladného vyřízení žádosti o jeho vrácení, bude kupujícímu vrácena částka za zboží a to bankovním převodem (většinou 5-7 dnů). Pro urychlení prosím vyplňte požadované údaje níže.
POZOR: Zásilku neposílejte na dobírku, nebude převzata.
Možnost vrácení zboží se nevztahuje na produkty, které jsou sterilní, jednorázové, hygienické (roušky, kapesníčky, vložky..) a poškozením obalu je nelze znovu prodat.
Jak uplatnit reklamaci zboží a jak postupovat při vrácení zakoupeného zboží:
V případě reklamace/vrácení zboží, vyplňte tento formulář a odešlete jej zpět pouze v případě, že chcete reklamovat zboží v zákonné době 24 měsíců od zakoupení (není-li u zboží uvedeno jinak) nebo zakoupené zboží vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Textový formulář je třeba vyplnit a zaslat na e-mailovou adresu info@moje-lekarnicka.cz, případně jej vytisknout a vložit do zásilky s vráceným zbožím. Důvod reklamace popište, prosím, co nejpřesněji.
Kupující je povinen sdělit prodávajícímu, jaké právo si zvolil při oznámení vady (bez ohledu na to, jde-li o vadu odstranitelnou či neodstranitelnou):
- odstranění vady dodáním nové věci bez vady nebo dodáním chybějící věci;
- bezplatné odstranění vady opravou;
- přiměřenou slevu z kupní ceny; nebo
- vrácení kupní ceny na základě odstoupení od smlouvy
Na jakou adresu reklamované/vrácené zboží zaslat:
Vendula Smutková, Pitrovecká 101, 735 42 Těrlicko
V případě reklamace i vrácení zboží řádně zabalte, aby nedošlo k poškození při přepravě. Zboží by mělo být kompletní, čisté a s doklady pro řádnou reklamaci.
Za jakých podmínek není možné reklamaci uplatnit:
- zboží bylo užíváno k jiným účelům než je určeno
- zboží bylo poškozeno běžným užíváním a opotřebením
- zboží mělo vady, o kterých zákazník věděl při koupi
- byla-li u zboží kvůli vadě snížena cena
- není dostatečně prokázán nákup
- vypršela zákonná lhůta
- zboží bylo poškozeno během přepravy a přesto byla zásilka převzata od přepravce bez výhrad nebo včas nenahlášeno poškození
- jedná se o sterilované zboží, hygienické zboží, jednorázové zboží
Reklamační formulář - informace, které potřebujeme vědět:
Číslo faktury/objednávky:
Popis závady:
Jméno a příjmení spotřebitele:
Adresa spotřebitele: (pokud se odlišuje od původní adresy z objednávky)
Email:
Telefon:
Číslo účtu:
Jakým způsobem Vás budeme informovat ohledně vyřízení reklamace:
O zahájení reklamace Vás vyrozumíme – zašleme potvrzení o přijetí reklamace nejpozději do 3 dnů od převzetí zásilky. Od této chvíle běží 30-ti denní lhůta pro vyřízení reklamace. Vyprší-li zákonná lhůta, považujte to za podstatné porušení smlouvy a můžete od kupní smlouvy odstoupit.
Pokud reklamaci uznáme, bude zboží vyměněno za nové. Pokud zboží není skladem nebo už není v nabídce, nabídneme podobnou variantu nebo vrátíme peníze.
Magazín


